Procedure for tilkaldelse af psykologhjælp

Indenfor normal åbningstid:

I tidsrummet mandag-fredag mellem kl. 9.00-15-00 er Psykologcentret Trekantens sekretariat åbent for telefonisk henvendelse.

Psykologhjælp iværksættes i dette tidsrum ved at ringe til kontoret på:

33 91 40 41

Vores specialuddannede medarbejdere besvarer alle opkald, og den relevante hjælp iværksættes.

Udenfor normal åbningstid:

KUN FOR VIRKSOMHEDER DER HAR EN AFTALE ELLER KONTRAKT MED PSYKOLOGCENTRET TREKANTEN

Udenfor kontorets åbningstider samt i weekender og på helligdage er en af vores psykologer altid på vagt. Vagtpsykologen kan kontaktes på alle tidspunkter af døgnet, hvis én eller flere medarbejdere har brug for akut hjælp på:

33 91 36 76

Hvis opkaldet ikke besvares umiddelbart, indtales besked på telefonsvaren med tydelig indtaling af navn, virksomhed og telefonnummer, og man vil herefter bliver kontaktet indenfor 15 min.


I særlige nødstilfælde, hvis ovennævnte procedure skulle slå fejl.

Vi er opmærksomme på, at der kan opstå fejl ved alle procedurer. I tilfælde af tekniske eller menneskelige fejl, har vi derfor følgende procedure ved manglende besvarelse af opkald. Vi tilstræber naturligvis, at det ikke bliver nødvendigt at benytte sig af denne.

Hvis du ikke er blevet kontaktet indenfor 15 min., bedes du ringe på 33 91 36 76 igen og gentage proceduren. Bliver du igen ikke kontaktet indenfor yderligere 15 min. er der opstået en fejl. Du bedes herefter kontakte Psykologcentret Trekantens psykologer via nedenstående liste:

  • Mette Bendixen 2245 7478
  • Per Henriksen 3585 7817
  • Anette Sørensen 2092 1886
  • Lise Myhre Lildholdt 2093 7745
  • Johanne Elming 5191 4630
  • Christine Holme 2068 6010

Brugen af vagttelefonen medfører et ekstragebyr på kr. 2000 medmindre man allerede har en aftale eller kontrakt om døgndækning.